Schrijf een goede tekst

Het doel van een artikel over een blog is aan te trekken, rente en te behouden bezoekers uit de zoekmachines, blogs of andere sociale sharings. Om de lezer de informatie die moet relevant en duidelijke lay-out te interesseren. En het schrijven en publiceren van een artikel volgen enkele eenvoudige regels, zowel op het niveau van presentatie en inhoud. Hoe om te schrijven en publiceren van een goed artikel, SEO vriendelijk? 5 tips om meer verkeer naar uw blog en het verhogen van uw verkeer.

Schrijf artikelen met betrekking tot de actualiteit
Kies je onderwerpen zorgvuldig, schrijf bijvoorbeeld over sneakers.
Sterker dan de vaak afgelegen informatie over verwachtingen van de gebruikers, het nieuws biedt eindeloze mogelijkheden om jezelf te uiten en, in het voorbijgaan, om u extra bezoeken toe te kennen. Vertrouw op de actualiteit om een ​​item te markeren kunt 2 dingen:

Illustreren je punten met een concreet voorbeeld
genieten bezoekers die geïnteresseerd zijn in het nieuws
Bijvoorbeeld, ik ben een artikel op mijn blog dat zich bezighield met de hypothetische heropening megaupload. De onderstaande grafiek toont de impact van de publicatie van het artikel over Google Analytics.

Opgemerkt wordt dat het verkeer wordt gegenereerd door het artikel over Megaupload is vluchtig. Zo kreeg ik dan 1500 extra bezoeken in 5 dagen, wordt de terreinen terug in de dagelijkse gemiddelde scores. Het effect was dus tijdelijk maar stond 2 dingen:
Met betrekking tot de publicatie van artikelen, de geloofwaardigheid en blog gemeenschap uit te breiden: het verkeer verhoogt natuurlijk. We zien dan de rente te vertrouwen op het nieuws om relevante artikelen te schrijven.

Kies zoekwoorden (semantische, titel / ondertitel, intro)
In de wereld van SEO, semantische zoekwoorden is van het grootste belang. Zoekmachines zoals Google zijn niet 36 oplossingen voor de index van de inhoud die ze zijn voornamelijk gebaseerd op de gebruikte woorden in de inleiding, in de titel en in het lichaam van het artikel. De sleutelwoorden moet het gehele artikel worden herhaald. De eerste 5 regels zijn ook bijzonder belangrijk omdat ze verschijnen bij het bekijken van de resultaten, zorg met betrekking tot uw zoekwoorden.

Ook titels en een sectie header tags laten zoekmachines om de informatie van een artikel rang en suggereren betere zoekresultaten aan gebruikers van hun dienst. Bij het schrijven van een artikel, dus houd er rekening mee dat elk woord en woord vereniging heeft een impact op de positionering van het artikel.

Wilt u weten of uw doelgroep woorden hebben invloed: test uw zoekwoorden voor de publicatie van uw artikel. Dus neem de titel van uw artikel en doe een zoekopdracht op uw favoriete zoekmachine. Dit geeft je meer informatie te geven:

  • u weet wanneer een item vergelijkbaar is al geschreven
  • u de inhoud valideren door het te vergelijken met resultaten
  • zult u een schatting van het belang van de gebruikers voor het onderwerp
  • met auto-aanvullen, je kent de relevante zoekwoorden (maar pas op, auto-complete functie is vaak de reclame-profiel)
  • Kortom, dit onderzoek helpen om veel informatie die nuttig is voor de inhoud en de trefwoorden van uw artikel aan te passen zal oogsten.

Werk de inhoud formaat (afbeeldingen, header, externe / interne links)
We hebben zojuist gezien dat zoekwoorden zijn met name belangrijk voor SEO. Om een ​​maximaal effect op SEO te waarborgen, moet deze zoekwoorden goed gekozen en goed geplaatst in de HTML-code. Zo is het sterk aangeraden om de volgende 3 tips:

1. gebruik koppen H1, H2, H3, H4, h5, h6 om prioriteiten te stellen uw content
2. benadrukt de belangrijke zoekwoorden met behulp van vet (b of sterke)
3. de naam van uw interne en externe links ( “a”-tags)
Het doel is om het gemakkelijker maken voor zoekmachines.

Voeg onderhoudende inhoud (audio / foto / video)

Een beeld van illustratie, niet per se bruikbaar …;)

Zoekmachines vooral de items die zijn afgebeeld. En wij begrijpen, wat is meer ontmoedigend dan een hele pagina vol met tekst? Zo is de toevoeging van geluid, afbeeldingen en video’s promoten van uw vermelding en illustreren uw artikelen. De rente is tweeledig, aangezien het prettiger is voor de gebruiker en het verbetert uw SEO.

Dus kies 2, 3 of 4 foto’s of video’s van redelijke gewicht (een paar KB) dat uw artikel zal verbeteren en het lezen te vergemakkelijken door het begeleiden van de lezer over de onderwerpen.

Gewoon voorzichtig zijn om uw pagina’s niet te overbelasten. Sterker nog, de zoekmachines houden ook rekening met de laadtijd van een webpagina voor het positioneren! Over de pagina te laden sneller, hoe beter het is gepositioneerd … Niet altijd gemakkelijk om de twee te combineren!

Interactie met sociale netwerken
Integratie met sociale netwerken is een kant vol met bloggen. SMO (Social Media Optimization) is dus de perfecte aanvulling van SEO (Search Engine Optimization). De rente op zijn blog of website op sociale netwerken is in het zicht van een grote populatie en een web community dicht bij je interesses te zetten.

Fans van sociale netwerken zal niet aarzelen om je content te delen en af ​​te lossen in hun kring, zolang de blog of website goed is geleverd sharing koppelingen (niet te veel). Aandacht wordt tweesnijdend omdat social sharing liefhebbers aarzel dan niet om uw artikelen zij beschouwen nietig te delen en om te weten over hen. Het is daarom wenselijk om artikelen van de kwaliteit te publiceren met een hoge toegevoegde waarde.

Over het geheel genomen een goed artikel is in de eerste plaats een artikel interessant. Deze 5 tips om een ​​goed artikel hulp te publiceren om in gedachten te houden van de 2 doelen: lezers en zoekmachines.